
STUDENT
Středisko ELSA poskytuje své služby studentům se specifickými potřebami po evidenci, především na začátku akademického roku, v odůvodněných případech v průběhu semestru, nejpozději však před začátkem zkouškového období.
Student při evidenci předloží jeden z uznatelných dokladů. Po určení jeho specifických potřeb, a zařazení do odpovídající kategorie studentů se specifickými potřebami, jsou stanovena servisní opatření, která zajišťují zpřístupnění studia. Následně je mezi studentem a Střediskem uzavřena dohoda upravující způsob zpřístupnění studia.
Organizace podpory
Do Střediska ELSA přicházím
- Poprvé
- Před schůzkou
- Kontaktuji Středisko
- Domluvím si schůzku
- Na schůzce
- Přinesu zprávu od odborníka
- Nastavení podmínek studia
- Podepsání dohody o podpoře
- Po schůzce
- Vyplním formulář modifikací
- Pokud potřebuji, domluvím si osobní schůzku
- Shrnu mailem funkčnost nastavených podmínek
- Před schůzkou
- Opakovaně
- Na začátku semestru
- Vyplním formulář modifikací
- Pokud potřebuji, domluvím si osobní schůzku
- Na konci semestru
- Shrnu průběh semestru
- Promyslím funkčnost nastavených opatření
- Na začátku semestru
- Akutně
- Neobvyklá situace? Kontaktuji Středisko ELSA
- Příklady nenadálých situací
- Zlomená noha – potřebuji půjčit vozík
- Zlomená ruka – potřebuji zapisovatele
- Nezvládám zkoušky, psychický kolaps – potřebuji krizový scénář