[Fanda] čím by to mohlo být počítačem či reproduktorem

Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Pátek Leden 31 19:39:05 CET 2020

Helenko takhle se těžko radí.
Jestli máte doma jakákoliv sluchátka, tak je zkuste strčit do té zdířky kde
jsou bedýnky.
Pokud budou blbnout i sluchátka, tak je to zvukovkou a to asi ne v
nastavení, ale přímo závada.
Zvukovka není tak drahá záležitost, ale sama jí nevyměníš, to musí být
koukavec. Pokud je to u notebooku, tak tam se koupí USB zvukovka a zvládneš
to v pohodě sama. Pochopitelně i u velkého kompu se dá koupit zvukovka USB a
pojedeš hned dál.
Jindra.
----- Original Message -----
From: "Helena Gorecká" <helena.gorecka na seznam.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Friday, January 31, 2020 7:07 PM
Subject: [Fanda] čím by to mohlo být počítačem či reproduktorem

ahoj začala jsem mít takový zvláštní problém. v poslední době asi 3 měsíce
mi začly prskat repráky, nebo spíš se jednalo o levý reprák u počítače, jsou
zapojeny přímo v počítači. potom naráz přestal hrát úplně, tak jsem si
myslela, že mi odešly repráky a byly mi zakoupeny nové. jenže ta stejná
chyba se objevila, ale neprskají, jen zkrátka vůbec není v tom levém zvuk.
opět jsem zapojila ty první a chvíli mi ten pravý šel, ael teď to i v něm
začlo prskat jak by někdo dělal oheň. nevíte jak bych se toho mohla zbavit
asi bude chyba v počíači když na jiném počítači fungují, ale kde? nebo co se
mohlo stát a nevíte zda se to dá opravit? stalo se vám to někomu? moc děkuju
górecká