[Fanda] čím by to mohlo být počítačem či reproduktorem

Helena Gorecká helena.gorecka na seznam.cz
Pátek Leden 31 19:07:27 CET 2020

ahoj začala jsem mít takový zvláštní problém. v poslední době asi 3 měsíce mi začly prskat repráky, nebo spíš se jednalo o levý reprák u počítače, jsou zapojeny přímo v počítači. potom naráz přestal hrát úplně, tak jsem si myslela, že mi odešly repráky a byly mi zakoupeny nové. jenže ta stejná chyba se objevila, ale neprskají, jen zkrátka vůbec není v tom levém zvuk. opět jsem zapojila ty první a chvíli mi ten pravý šel, ael teď to i v něm začlo prskat jak by někdo dělal oheň. nevíte jak bych se toho mohla zbavit asi bude chyba v počíači když na jiném počítači fungují, ale kde? nebo co se mohlo stát a nevíte zda se to dá opravit? stalo se vám to někomu? moc děkuju górecká