[Fanda] dotaz ke stahování souborů v prohlížeči Mozila Firefox

Martin Pouch m.pouch na seznam.cz
Pátek Leden 31 15:08:08 CET 2020

Dobrý den, děkuji za radu, zkusím. Martin Pouch.

-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Rastislav
Kiss
Sent: Friday, January 31, 2020 2:58 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] dotaz ke stahování souborů v prohlížeči Mozila Firefox

Pozor, ona je to webová stránka, nie dialóg.

Teda po stlačení ctrl+j sa otvorí nová karta - Prevzaté súbory, a na nej
je jeden listbox, do ktorého treba enterom vojsť, ak máte formulárový
režim nastavený na manuál, potom sa bude dať prechádzať šípkami hore a dole.

Môžete sa sem dostať taktiež cez menu Nástroje / Správca preberania
súborov, kde je príslušná klávesová skratka aj vypísaná a môžete ju
overiť. Neviem kto mal jeden čas ctrl+y, buď Chrome alebo Tor browser,
teraz neviem, prvý má už ctrl+j a druhý som si nie istý, musel by som
pozrieť.

R.K.

Dňa 31. 1. 2020 o 14:24 Martin Pouch napísal(a):
> Dobrý den. Děkuji za radu, ale mně ta klávesová zkratka ve Firefoxu
> nefunguje. Když stahuji soubor, a dám kontrol a písmeno j, tak my Jaws 14
> hlásí, knihovna stránek což nevím co je. Martin Pouch. P, S, mám Firefox
52.

Firefox