[Fanda] dotaz ke stahování souborů v prohlížeči Mozila Firefox

David Novák david1.novak na centrum.cz
Pátek Leden 31 14:08:22 CET 2020

Dobrý den. Pane Pouch.

Ve firefoxu když si chcete zobrazit okno při stahování, tak stačí
stisknout ve firefoxu klávesovou skratku kontrol a k tomu písmeno j,
jako jan.

S pozdravem

David Novák