[Fanda] Převod video souborů

Johny Krekan krekan na johnykrekan.com
Pátek Leden 31 09:12:40 CET 2020

Ahoj, problem spociva v tom ze subory typu TSV su tvorene programamy na
prijem satelitnej alebo digitalnej tv tak ako pises, len problem je v tom
ze su sifrovane aby si ich mohol pozerat len v programe v ktorom si ich
ukladal, cize ked ich chces konvertovat potreboval by si na to nejaky
diverzny nastroj, kebyze si nebudes vediet poradit pis sukromne,.
Jano