[Fanda] Převod video souborů

Jaroslav Vlček vlcek na hk.cz
Pátek Leden 31 08:54:11 CET 2020

Dobrý den,

hledám vhodný program pro převod video souborů typu TS nebo TSV do formátu
MP4 s tím, aby bylo možné provést další úpravy přeformátovaného video
souboru MP4 v programu Pinnacle.

Vyzkoušel jsem pro převod program VLC media player nebo Format Factory ale
bez dobrého výsledku. S převedenými video soubory MP4 nebylo možné provádět
potřebné úpravy v Programu Pinnacle,. Buď nejde zvuk a obraz běží nebo je to
opačně. V nejlepším případě mi zvuk  běžel ale obraz se v určitých fázích
"sekal".

Byl bych rád za případnou radu či doporučení, který program je pro konverzi
video souborů vhodný a umožňuje další úpravy v programu Pinacle.

Ke zpracování využívám NTB Dell Inspiron, Win10/64, WinMonitor/NVDA,
Pinnacle studio 15.

Podotýkám jen, že jsem do konce minulého roku bez komplikací nahrával TV
pořady TV kartou Leadtek do formátu MPEG-2 a vše v Pinnacle studio běželo .
Z důvodu přechodu TV vysílání Na DVB-T2 jsem byl nucen si pořídit nový TV
Tuner  (Tesla Proxy T2) a zde jsou video soubory ukládány ve formátu TS,
který je dle výrobce kompatibilní pro zpětný převod do formátů MPEG-1/2 i
MP4.

Jaroslav Vlček