[Fanda] úprava webu shop.regiojet.cz pro nevidomé

Martin Pouch m.pouch na seznam.cz
Čtvrtek Leden 30 15:21:56 CET 2020

Dobrý den na konferenci.

Na začátku toho to roku, došlo k úpravám webové stránky shop.regiojet.cz pro
nevidomé. Vyzkoušel jsem, ale chtělo by to udělat ještě nějaké úpravy.
Napsal jsem to proto panu Červinkovi ze společnosti Student agency	, a
on my odpověděl, že toto téma ještě není uzavřeno. Proto kdo chcete a
používáte ten to web, vyzkoušejte, a otázky a připomínky sdělte prosím panu
Červinkovi na e-mail který zasílám níže. Martin Pouch.

e-mail na pána Červinku je:  tadeas.cervinka na studentagency.cz