[Fanda] poradí někdo s nastavením nvda ve windows live mail

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Leden 30 12:57:37 CET 2020

Vedeli by ste nastaviť úroveň záznamu vo všeobecných nastaveniach NVDA
na debug, následne urobiť to, čo popisujete a potom mi súkromne poslať
log? Je pravda, že TC ani livemail nepoužívam, ale možno by sme zistili,
čo sa to tam deje. Aha a ešte log vytvoríte skratkou nvda+F1. Obsah
stačí skopírovať a prilepiť do mailu.

Dňa 30. 1. 2020 o 10:46 František Špaček napísal(a):