[Fanda] poradí někdo s nastavením nvda ve windows live mail

František Špaček spacek na braillnet.cz
Čtvrtek Leden 30 10:46:28 CET 2020

Dobrý den
Doufám, že znalci NVDA mi poradí.
popíši problém. Ve Windows live mailu mám jednu zprávu pokud je nepřečtena NVDA mi normálně přečte od, předmět atd. Pokud je přečtena NVDA nečte nic i když jedu šipkou na horu a dolů. Pokud zprávu otevřu a zavřu NVDA mi výše popsané normálně čte. Pokud je ve složce zpráv více NVDA vše čte bez problémů.
Další problém mám v Total komanderu Pokud vyhledávám soubory pomocí stisku klávesy z příslušným písmenem tj. počáteční písmeno názvu souboru někdy mi název souboru přečte a někdy ne. Po stisku Shiftu mi název souboru normálně přečte. Při pohybu šipkami je vše v pořádku. Mám NVDA verzi beta 2019 3.
Pokud mi někdo poradí co s tím budu rád.
Zdraví František Špaček.