[Fanda] Pozor na thunderbird 68.4.2, strom priecinkov sa stal nepristupny

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Čtvrtek Leden 30 09:55:20 CET 2020

Absolútne nie. Aj ja som prekvapený. Vlastne som očakával, že fungovať
nebude, ale on potvora funguje. Ale napr. adblock je už nekompatibilný,
to mi je ale jedno.

Dňa 29. 1. 2020 o 11:16 Štefan Kiss napísal(a):