[Fanda] dotaz

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Středa Leden 29 13:01:55 CET 2020

Dobrý deň, Jarek,

chcel by som vás upozorniť, aby ste ppri zasielaní vaššich mailov do
konferencie Fanda do predmetu uvádzali výstižný stručný názov ktorý bude
nápomocný iným používateľom konferencie pri identifikácii témy, ktorú
nastoľujete.

Všeobecné pomenovania predmetu typu Dotaz, Mam problem  a pod. sú
bezobsažné, nič nehovoriace a sú v rozpore so zásadami a odporúčaniami,
ktorými sa konferencia riadi:

http://www.elsa.cvut.cz/index.php?menu=elektronicka-konference&submenu=pravidla-konference

Ďakujem

Peter Halada

pomocný moderátor

Dňa 27. 1. 2020 o 19:19 Jarek napísal(a):