[Fanda] Pozor na thunderbird 68.4.2, strom priecinkov sa stal nepristupny

Helena Gorecká helena.gorecka na seznam.cz
Středa Leden 29 10:14:49 CET 2020

ahoj moc vás zdravím. prosim chci se zeptat jak najdu kde se mi ukládají
správy nebo spíše když chci uložit nějáký soubor tak vždy se mi ukládal
do dokumentů,
ale nyní to tak není, tak jsem se asi dostala někam jinam a nastavila
jsem ukládání jinam, ale bohužel nevim kam nemůžu to najít. může mi
někdo prosim
poradit kde bych našla kde se mi správy ukládají? mám jaws 18 a
thunderbird moc děkuju górecká