[Fanda] Pozor na thunderbird 68.4.2, strom priecinkov sa stal nepristupny

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Středa Leden 29 08:55:05 CET 2020

Sorry za planý poplach... Ale prisahám, že to robilo, čo som opísal v
prvom emaile. Teraz som Thundoša ukončil a znova spustil a už sa nejak
umúdril. Tak neviem kde bol problém.

Dňa 29. 1. 2020 o 8:30 Lubos Pintes napísal(a):