[Fanda] portable programu

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Středa Leden 29 08:21:59 CET 2020

Zaujímavý článok. Ináč portable appka sa niekedy dá spraviť aj prostým
rozbalením inštalátora, toto zvláda napr. 7-zip a vybalenie súbrov do
priečinka. Takto som používal napr. QTranslate.

Nie vždy to samozrejme bude fungovať a nie vždy sa inštalátor dá
rozbaliť. Spravidla to ale rutinne skúšam v prípadoch keď pre príslušný
program neexistuje vydanie portable

Dňa 29. 1. 2020 o 7:55 Johny Krekan napísal(a):