[Fanda] portable programu

Johny Krekan krekan na johnykrekan.com
Středa Leden 29 07:55:53 CET 2020

Ahoj, prenosnu (portable) aplikaciu mozes vytvorit aj z aplikacie ktora nie
je originalne zverejnena ako portable.
Ak ti nerobi problemy Anglictina tu sa docitas viac:
http://carlcheo.com/portable-app-creators
Princi pje taky ze musi bezat v prostredi  nejakeho virtulizacneho nastroja
ktory sleduje kam si aplikacia co zaznamenava pocas instalacie a spustenia
a to potom replikuje, coho vysledkom je to ze aplikacia nezisti ze bezi na
systeme na ktory nebola nainstalovana. Ja mam taketo aplikacie velmi rad,
kebyze nejake chces, pis sukromne.
Jano

>Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
>28. 1. 2020 19:48
>
>Dobrý den,
>
>Nevím, jestli vám rozumím. Portable verze programů jsou verze, které
fungují
>stejně jako normální verze těch programů, ale není třeba je instalovat.
Setkal