[Fanda] Chrome a jeho zvuky

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Úterý Leden 28 19:55:05 CET 2020

Dobrý den. To by určitě bylo možné. Aby pán dostával upozornění z facebooku, nemusel by mít stránku facebooku stále otevřenou? Pán píše, cituji: Jinak si nedovedu neustálé pípání vysvětlit konec citace. Taky mi přijde divné, aby mu na facebook případně někam jinam chodili furt nové zprávy... Párkrát jsem se setkal s jedním reklamním virem. Ten začal "pracovat" po otevření Chromu. Proto jsem pánovi radil, aby mu na obrazovku kouknul někdo vidící.

Ahoj

Radek
> Od: "Ondrej Rosík" <ondrej.rosik na gmail.com>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 28.01.2020 17:46
> Předmět: Re: [Fanda] Chrome a jeho zvuky

Podľa mňa sú to tie notifikácie, čo sa zobrazujú v centre oznámení. Mne
 takto vyskakujú upozornenia z Facebooku príp. iných stránok, kde si to
 človek nastaví.

 - F10 otvoríme kontext ponuku
 - šípkou hore hľadáme nastavenia a potvrdíme enterom
 - písmenom b nájdeme rozšírené a potvrdíme medzerou.
 - hľadáme a potvrdíme odkaz Nastavenia webu
 - hľadáme odkaz upozornenia a potvrdíme
 - pozrieme nadpis povoliť, čo tam máme povolené.
 - Web, ktorému chceme zrušiť povolenie nájdeme, potvrdíme enterom.
 - v zozname upozornenia dáme blokovať

 Dňa 28. 1. 2020 o 10:44 Lubos Pintes napísal(a):