[Fanda] Chrome a jeho zvuky

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Leden 28 17:45:41 CET 2020

Podľa mňa sú to tie notifikácie, čo sa zobrazujú v centre oznámení. Mne
takto vyskakujú upozornenia z Facebooku príp. iných stránok, kde si to
človek nastaví.

- F10 otvoríme kontext ponuku
- šípkou hore hľadáme nastavenia a potvrdíme enterom
- písmenom b nájdeme rozšírené a potvrdíme medzerou.
- hľadáme a potvrdíme odkaz Nastavenia webu
- hľadáme odkaz upozornenia a potvrdíme
- pozrieme nadpis povoliť, čo tam máme povolené.
- Web, ktorému chceme zrušiť povolenie nájdeme, potvrdíme enterom.
- v zozname upozornenia dáme blokovať

Dňa 28. 1. 2020 o 10:44 Lubos Pintes napísal(a):