[Fanda] dokument word nelze načíst

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Úterý Leden 28 16:51:20 CET 2020

Pozdravujem,

skúsil by som ten docx otvoriť ešte raz v tom vašom Worde 365 a nanovo
ho skúsil uložiť ešte raz v rôznych iných formátoch. Buď doc, alebo rtf,
prípadne niečo iné.. A tieto súbory by wsom potom skúsil otvoriť na inom
počítači.

Mohla sa stať nejaká chyba pri ukladaní.

Dňa 28. 1. 2020 o 16:47 Olga Vyskočilová napísal(a):