[Fanda] dokument word nelze načíst

GP1 gp1 na nextra.sk
Úterý Leden 28 16:42:36 CET 2020

Ahoj!
V notebooku ich otvoríš?
Peter

----- Pôvodná správa -----
Od: "Olga Vyskočilová" <chrumpump na volny.cz>
Komu: "fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 28. januára 2020 16:17
Predmet: [Fanda] dokument word nelze načíst

Ahojky,
mám prosbu. Na notebooku používám Word 365, ve kterém jsem sepsala deníky z
cest a manžel mi tam pracně doplnil fotky.
Zaslala jsem soubory do tiskárny, tam jim však ani jeden deník uložený
klasicky ve formátu .docx nešel otevřít.
Stejně tak reaguje manželův stolní počítač, ve kterém je tuším Home office
2007.
Můžete někdo poradit, v čem může být příčina, tento formát by přece měl být
kompatibilní s jakýmikoli novějšími Office, ne?
Děkuji za radu,
Olga Vyskočilová