[Fanda] Chrome a jeho zvuky

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Úterý Leden 28 10:44:42 CET 2020

Napadlo ma, nemohol by to byť indikátor priebehu u NVDA?

Ak sa stránka obnovuje, myslím, že tento sa tam ukazuje. Ale aby to
stihlo pípať, musí byť podľa mňa buď pomalý počítač alebo internetové
pripojenie.

Ináč si neviem predstaviť čo by mohlo pípať. Vyskúšať NVDA+U a vypnúť
indikátor priebehu.

Dňa 27. 1. 2020 o 18:45 Radek Baštář napísal(a):