[Fanda] přihlášení skype

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Pondělí Leden 27 17:07:28 CET 2020

Dobrý den.

Na novém počítači už skype nemám, abych to mohla vyzkoušet, ale po potvrzení
Přihlášení zkuste zkratkou inzert ypsilon vypnout virtuální režim a
pohybovat se tabulátorem.
Když jsem to poradila kamarádce, která má Jaws, tak jí to takhle šlo. Jestli
vypnutí virtuálního režimu funguje i u nvda bohužel nevím.

Jestli to nepůjde, tak se omlouvám za zbytečný mail.

Přeji hezké dny.

Petra Urbanová

Od: v.francakova na email.cz

Zdravím na konferenci a mám velkou prosbu. Byla jsem odhlášena ze skypu a
prosím o podrobnou radu, jak se znova přihlásit. Na hlavní straně je jen
odkaz přihlásit se nebo vytvořit účet. Po jeho otevření se neobjeví editační
pole, kam je možno vpisovat údaje. Prosila bych podrobný popis postupu. Mám
verzi 8.55 Děkuji za případné rady a přeji pěkný den.
Vlaďka Frančáková