[Fanda] Abbyy Finereader 10 a Windows 10 - pojede na nich?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Leden 26 13:10:45 CET 2020

Milí Fandové,
stále tak nějak koketuji s upgradem na Windows 10 - jsem zvědavý, co je
v nich nového, chtěl bych si je osahat a trochu si na ně zvyknout před
výměnou počítačové sestavy.
Dle parametrů by je můj počítač utáhnout měl, i když je 9 let starý, ale
zajímá mě, zda do desítek nainstaluji i starší verze aplikací, jako je
třeba Abbyy Finereader 10.
Za jiných okolností bych si dokoupil upgrade, ale vzhledem k tomu, že
mám v úmyslu měnit PC-sestavu, tak s investicí do upgradu softwaru váhám.

Máte s tím někdo zkušenosti?
Vím, že bych mohl při instalaci Windows 10 zachovat soubory a aplikace,
ale raději bych provedl čistou instalaci, přece jen se mi stávající
Windows 7 již trochu zadrhávají, sem tam padají a pod., léta používání
jsou již znát.

Děkuje Martin.