[Fanda] Smazani nefunkcni zalozky ve firefoxu

Milan Souček milan.soucek na volny.cz
Sobota Leden 25 15:25:03 CET 2020

Dobrý den, pánové, oba způsoby fungují, moc díky, Milan Souček.

-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Jan Lečbych
Sent: Friday, January 24, 2020 9:24 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Smazani nefunkcni zalozky ve firefoxu

Zdravím milane,
tak já to dělám asi blbě, ale funkčně. Když chci ve FF nějakou záložku odstranit, tak při jejich procházení stačí na té aktuálně vybrané dát na klávesnici klávesu kontextového menu u mne je to klávesa vedle pravého ctrl. otevře se krátké menu mezi jehož položkami je i "smazat. to se odentruje a je vymalováno.
Honza