[Fanda] dotaz ke stahování pošty přes Microsoft Outlook

Martin Pouch m.pouch na seznam.cz
Sobota Leden 25 14:08:34 CET 2020

Dobrý den.

Děkuji moc za radu, pomohlo to, přesně jak jste psal. Správy už se my sami nepřijímají a ani neodesílají. Ještě jednou díky, Martin Pouch.

-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Radek Baštář
Sent: Saturday, January 25, 2020 11:57 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] dotaz ke stahování pošty přes Microsoft Outlook

Dobrý den,

pár dní jsem se sem nedostal. Zkuste tohle:
Otevřete Outlook 2010. Zmáčkněte klávesovou zkratku ctrl + alt + eS. Otevře se vám Skupiny pro odesílání a přijímání.
Doskákejte tabulátorem na zaškrtávací políčko Naplánovat automatické odesílání a příjem vždy po xx minutách. Dejte mezerník aby bylo nezaškrtnuté. Pokračujte tabulátorem. Bude tam ještě jedno stejné zaškrtávací pole. Opět musí být nezaškrtnuté. Pokračujte tabulátorem na tlačítko zavřít. Potvrďte. Doufám, že to pomůže.

Přeji pěkný víkend

Radek

> Od: "Martin Pouch" <m.pouch na seznam.cz>
 > Komu: fanda na elsa.cvut.cz
 > Datum: 23.01.2020 08:32
 > Předmět: Re: [Fanda] dotaz ke stahování pošty přes Microsoft Outlook

Dobrý den, ano, rozumíte tomu dobře. Nechci, aby se my nestahovala pošta a ani neodsílala při zapnuti Outlooku pokud nedám sám příkaz kontrol m . Martin Pouch.