[Fanda] Smazani nefunkcni zalozky ve firefoxu

Jan Lečbych lecbych na braillnet.cz
Pátek Leden 24 21:24:29 CET 2020

Zdravím milane,
tak já to dělám asi blbě, ale funkčně. Když chci ve FF nějakou záložku
odstranit, tak při jejich procházení stačí na té aktuálně vybrané dát na
klávesnici klávesu kontextového menu u mne je to klávesa vedle pravého
ctrl. otevře se krátké menu mezi jehož položkami je i "smazat. to se
odentruje a je vymalováno.
Honza