[Fanda] dotaz ke stahování pošty přes Microsoft Outlook

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Čtvrtek Leden 23 08:05:58 CET 2020

Psal jste také, že chcete, aby se vám sama od sebe nestahovala pošta. Tím myslíte to, aby se vám tam neobjevovaly nové zprávy při zapnutí Outlooku? Než vám začnu něco radit, je důležité, abych rozuměl vašemu dotazu.

Přeji pěkný den
Radek
> Od: "Radek Baštář" <radek.bastar na centrum.cz>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 23.01.2020 07:49
> Předmět: Re: [Fanda] dotaz ke stahování pošty přes Microsoft Outlook

Dobrý den. Prosím o upřesnění vašeho dotazu. Co myslíte tím, jak nastavit Outlook, aby se vám sama od sebe neodesilala pošta? Jaká pošta se vám sama od sebe odesílá?

Zdraví
Radek

> Od: "Martin Pouch" <m.pouch na seznam.cz>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 21.01.2020 13:27
> Předmět: [Fanda] dotaz ke stahování pošty přes Microsoft Outlook

Zdravím všechny na konferenci.

Prosím vás, potřeboval bych poradit. Mám Windows 7 64 B, a používám
poštovního klienta Microsoft Outlook 2010. Potřeboval bych nastavit v
poštovním klientu, aby se my samo od sebe nestahovala a ani neodesílala
pošta. Můžete my poradit co si mám v Microsoftu Outlooku nastavit? Děkuji za
odpověď, Martin Pouch.