[Fanda] dotaz ke stahování pošty přes Microsoft Outlook

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Čtvrtek Leden 23 07:49:12 CET 2020

Dobrý den. Prosím o upřesnění vašeho dotazu. Co myslíte tím, jak nastavit Outlook, aby se vám sama od sebe neodesilala pošta? Jaká pošta se vám sama od sebe odesílá?

Zdraví
Radek

> Od: "Martin Pouch" <m.pouch na seznam.cz>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 21.01.2020 13:27
> Předmět: [Fanda] dotaz ke stahování pošty přes Microsoft Outlook

Zdravím všechny na konferenci.

Prosím vás, potřeboval bych poradit. Mám Windows 7 64 B, a používám
poštovního klienta Microsoft Outlook 2010. Potřeboval bych nastavit v
poštovním klientu, aby se my samo od sebe nestahovala a ani neodesílala
pošta. Můžete my poradit co si mám v Microsoftu Outlooku nastavit? Děkuji za
odpověď, Martin Pouch.