[Fanda] nvda a nedočítání slov

Peter Nedorost peter.nedorost na gmail.com
Pondělí Leden 20 16:15:44 CET 2020

Inak už som sa stretol so zvukovými kartami Realteku, ktoré nerobili to,
že prehĺtali začiatky slov, čo by sa dalo riešiť Silenziom či
SoundFixom, ale že presne nedoťahovali konce hlások a tam ani tieto
programy nepomôžu. Jedine starší ovládač a zakázať updaty toho systému,
čo chce byť múdrejší ako človek, lebo po pár reštartoch máte aktuálny
ovládač späť, alebo niekde ešte ide vypnúť rozšírený režim či ako sa to
volá.