[Fanda] nvda a nedočítání slov

Pondělí Leden 20 16:09:57 CET 2020

Dobré odpoledne,

osobně bych to tipoval na nějaký problém s ovladačem zvukové karty,
který ukončuje přehrávání zvuku předčasně. Takže já bych zkoušel v
prvé řadě asi laborovat v této oblasti – ale informací je k dispozici
velice málo, takže se samozřejmě mohu fatálně mýlit.

HLASy Mojža a Mojžíšek jsou v tomto případě SAPI4.

Hezký den.

Michal Jungmann