[Fanda] Dotaz ke stahovani z Youtube

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Neděle Leden 19 17:46:47 CET 2020

Pozdravujem,

"Po zadání odkazu bez ube mi najede stránka, na které mohu přidat do
Youtube video, ale rozhodně tam nemohu nic stáhnout. Možná dělám něco blbě."

keď vám nabehne tá stránka, tak by ste sa mali navigáciou po tlačidlách
dostať na "record mp3.

Po aktivácii tohto tlačidla je už aktivované sťahovanie závislé od
prehliadača.

Inak na takto nabehnutej stránke je možné si zvoliť aj stiahnutie súboru
vo videoformáte mp4.

Dňa 19. 1. 2020 o 17:37 Milan Souček napísal(a):