[Fanda] Dotaz ke stahovani z Youtube

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Leden 18 10:45:04 CET 2020

Pozdravujem,

pravdepodobne ste boli zvyknutí sťahovať nasledovne:

1) vyhľadať video cez google

2) Vo výsledkoch hľadania pozrieť adresu

3) skopírovať adresu do Pontes

Teraz je potrebné urobiť iný postup.

1) Vyhľadať video cez google, ako doposiaľ

2) Vo výsledkoch hľadania spustiť video, kliknúť na odkaz a nadpis videa

3) keď začne hrať, stlačiť alt+d a ctrl+c. Tým sa skopíruje adresa do
schránky

4) obsah schránky skopírovať do pontesu a malo by sa spustiť sťahovanie.

Dňa 18. 1. 2020 o 10:06 Jiří Škrába napísal(a):