[Fanda] miranda

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Leden 18 09:33:06 CET 2020

Preposielam e-mail, v ktorom som to vysvetľoval. Existuje nová verzia
doplnku, ktorá toto už nerobí a aspoň u mňa funguje spoľahlivo.

V Mirande je najprv potrebné nastaviť sťahovanie vývojárskych verzii
doplnkov.

v časti options vetva plugin updater. Tam začiarknuť development
version. Aktualizáciu môžeme vyvolať ručne z hlavného menu check for
updates.

Verziu FB pluginu môžeme skontrolovať opäť cez options vetva plugins.
Malo by to byť 0.0.1.1.

Aktuálne plugin funguje na základnej úrovni a trpí týmito neduhmi

- neoznačuje správy ako prečítané, takže ak používate napr Messenger v
mobile a po nočnej konverzácii cez mirandu ráno zapnete telefón, chvíľu
budete počúvať koncert Facebookovských zvukov.
- Nepodporuje dvojfázové overenie

Osobne odporúčam celý facebook účet odstrániť a po nainštalovaní nového
pluginu nanovo pridať. Tým sa aspoň u mňa vyriešilo viacero problémov.

Dňa 18. 1. 2020 o 0:11 Ján Kulik napísal(a):