[Fanda] Rezonující zvuk, Set-top boxy a zvukový popis pro nevidomé

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Pátek Leden 17 18:49:11 CET 2020

   Dobrý podvečer,
  ano, pro nás jsou tyto set-top- boxy problematické. Proto doporučuji s
popisem závady vrátit prodejci. V alze to uznali a vrátili peníze.
   Pokud se nepoužívá,nebo nevysílá AD tak si nikdo žádné závady nevšimne.
DVB-T2 s tím nemá moc společného,je to jen závada těchto kusů a jen je
trošku zvláštní, že se spočátku projevuje jen nepatrně a s delším
používáním se stupňuje.
  Přeji bezproblémové vrácení peněz a zakoupení jiného.
    Pepa