[Fanda] Rezonující zvuk, Set-top boxy a zvukový popis pro nevidomé

Jan Lečbych lecbych na braillnet.cz
Pátek Leden 17 18:45:25 CET 2020

Zdravím,
nejsem sice oslovený, ale rozhodně to není tím, jak říkáte, "DVB-T2 není
ještě vychytané". S tím co myslíte, tak nebyl problém nikdy. Je prostě
špatný ten set-top box. můj odhad, primitivní a patrně odfláknutá
konstrukce. Asi budete muset koupit něco jiného.
Honza