[Fanda] Rezonující zvuk, Set-top boxy a zvukový popis pro nevidomé

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Pátek Leden 17 17:59:17 CET 2020

Dobrý den.

Děkuji za odpověď.

Takže, jestli dobře chápu, jsou špatné tyto set-top boxy a reklamace by
neměla smysl?
Nemůže to být tím, že DVB-T2 ještě v tomhle směru není vychytané?

Petra Urbanová

-----Původní zpráva-----
Od: Josef Louda

   Zdravím fandy,

   anoje to přesně tak, jak psala Zdenka. T400 i prakticky stejný alma
2800 mají tu necnost,že při přidání hlasitosti zvukového komentáře se začne
přidávat někde rušení,někde ozvěna,ale nakonec se to stane  s AD
neposlouchatelné.
Zatím se zdá že funguje dobře
například Emos EM190
https://set-top-boxy.heureka.cz/emos-em190/#
Má lepší citlivost tuneru,než T400, trošku menší citlivost pro dálkové
ovládání,nefunguje už tak dobře odrazem od stěn.
Má také možnost nastavení hlasitosti AD, ale bohužel jen přes menu.
Implicitně je hlasitost optimální. Lze o tři kroky ubrat, nebo přidat.
   Přeji  hezké dny Pepa