[Fanda] Rezonující zvuk, Set-top boxy a zvukový popis pro nevidomé

Zdenka Horka horka na braillnet.cz
Pátek Leden 17 16:14:07 CET 2020

Dobrý den, Petro,
o TE-400 jsem už do téčka psala. Stejnýproblém je u Almy 2800. Televize
Panasonic TX-E703 je bez problému.

Zdeňka
-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Petra
Urbanová
Sent: Friday, January 17, 2020 2:49 PM
To: Fanda; Inpora
Subject: [Fanda] Rezonující zvuk, Set-top boxy a zvukový popis pro nevidomé

Dobrý den.

Nejprve se chci omluvit všem, komu tento mail přijde dvakrát.
Bohužel nevím, kam tento dotaz patří, proto píšu na obě konference.

Naše televize, kterou máme asi 7 let funkci zvukového popisu má a nikdy jsme
s tím neměly problém.
Kvůli přechodu na DVB-T2 jsme si koupily Set-top box, který tuto funkci
nemá. Značku bohužel nevím.
Pak jsem se v Téčku dozvěděla o Tesle TE-400, kterou jsem v Tyflopomůckách
hned objednala a Set-top box používáme.

V Téčku se i psalo o zkreslení zvuku při zapnutém popisu.
Chci se zeptat: je to problém tohoto set-top boxu, nebo to dělají i jiné
set-top boxy s touto funkcí?

Protože máme společnou anténu a nefungovaly nám nějaké programy, byli u nás
včera anténáři a ti říkají, že to nemusí být set-top boxem, ale že zvuk
nemají vychytaný ti, kteří se tím zabývají.
Když je funkce vypnuta, zvuk je v pořádku.

Jaké máte zkušenosti vy? Schválně píšu do obou konferencí, aby se dotaz
dostal k více lidem.

Za odpověď předem děkuji a přeji hezké dny.

Petra Urbanová