[Fanda] Rezonující zvuk, Set-top boxy a zvukový popis pro nevidomé

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Pátek Leden 17 14:49:29 CET 2020

Dobrý den.

Nejprve se chci omluvit všem, komu tento mail přijde dvakrát.
Bohužel nevím, kam tento dotaz patří, proto píšu na obě konference.

Naše televize, kterou máme asi 7 let funkci zvukového popisu má a nikdy jsme
s tím neměly problém.
Kvůli přechodu na DVB-T2 jsme si koupily Set-top box, který tuto funkci
nemá. Značku bohužel nevím.
Pak jsem se v Téčku dozvěděla o Tesle TE-400, kterou jsem v Tyflopomůckách
hned objednala a Set-top box používáme.

V Téčku se i psalo o zkreslení zvuku při zapnutém popisu.
Chci se zeptat: je to problém tohoto set-top boxu, nebo to dělají i jiné
set-top boxy s touto funkcí?

Protože máme společnou anténu a nefungovaly nám nějaké programy, byli u nás
včera anténáři a ti říkají, že to nemusí být set-top boxem, ale že zvuk
nemají vychytaný ti, kteří se tím zabývají.
Když je funkce vypnuta, zvuk je v pořádku.

Jaké máte zkušenosti vy? Schválně píšu do obou konferencí, aby se dotaz
dostal k více lidem.

Za odpověď předem děkuji a přeji hezké dny.

Petra Urbanová