[Fanda] Dotaz ke stahovani z Youtube

Jiří Škrába j.skraba na seznam.cz
Pátek Leden 17 11:39:34 CET 2020

Zdravím,

chyba, která se vám zobrazuje, je přihlášení k účtu Google.
Netuším, proč se odhlašujete a přihlašujete.
Já jsem přihlášen na všech mašinách i telefonu a neodhlašuju se.
Účet je provázán a tak když vyhledávám na PC, mám to i v mobylu.
Pak si mohu pustit už vyhledané věci na Youtube zpětně. Třeba to poslat do
televize, nebo do rádia. To dělám dost často, protože hudba z PC, nebo z
telefonu nevyzní jako z pořádného aparátu.

Jiří Škrába

-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Tomáš
Hromádka
Sent: Thursday, January 16, 2020 11:47 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Dotaz ke stahovani z Youtube

Zdar.
Stahování funguje, ale já se teď setkal s větší divností.
Z ničeho nic mi začalo Youtube hlásit něco jako "z vaší sítě bylo odesláno
velké množství požadavků" a chtělo to ověřit captchu. Po ní to zase třeba
půl dne šlo, ale pak za stahle chyba.
Prověřoval jsem antivir, volal jsem poskytovateli internetu, vše OK, žádný
extrémní provoz nezaznamenali a jiný stránky jedou v pohodě.
Nejzajímavější na tom je, že když jsem se v prohlížeči přihlásil k účtu
Google, problém zmizel.
Jakmile se odhlásím, Youtube přestane chodit s touhle chybou.
Co to může bejt?
Tom