[Fanda] zobrazení v Thunderbirdu?

Jiří Hloch jiri.hloch na email.cz
Čtvrtek Leden 16 21:04:20 CET 2020

Zdravím, možná jsem nainstalovaný doplněk měl, ale je to už tak dávno, ž
e si to ani nepamatuji.
Ve škole, kde mám stejnou konfiguraci se mi to zatím neděje, ale nevím
jestli se ThunderBird už aktualizoval.
Doma, když stisknu shift+tab, tak mi to naběhne do příchozích zpráv.
Tak zatím se s tím asi nedá nic dělat.
Díky za informaci
J.Hloch