[Fanda] Office 365 a nvda

Peter Vágner pvagner na pvagner.tk
Čtvrtek Leden 16 13:29:39 CET 2020

Pozdravujem,

Ešte pozerám, že microsoft má aj celkom užitočného pomocníka k práci s
čítačkami obrazovky a že strojový preklad do češtiny nie je až taký
nepodarený ako by sa mohlo na prvý pohľad zdať:

https://support.office.com/cs-cz/article/z%C3%A1kladn%C3%AD-%C3%BAkoly-v-e-mailu-v-outlooku-s-pou%C5%BEit%C3%ADm-%C4%8Dte%C4%8Dky-obrazovky-3fe74ea4-b512-490f-bb42-95fdeb722b9e#PickTab=Web

Existuje aj článok o klávesových skratkách, ale nepodarilo sa mi nájsť
strojový preklad o Outlooku na webe do češtiny alebo do slovenčiny.
https://support.office.com/en-us/article/keyboard-shortcuts-for-outlook-3cdeb221-7ae5-4c1d-8c1d-9e63216c1efd?ui=en-US&rs=en-US&ad=US#picktab=web

Dňa 2020-01-16 12:31 Peter Vágner napísal(a):