[Fanda] Je možná instalace Windows 10 poslepu?

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Čtvrtek Leden 16 12:55:41 CET 2020

Ahoj Martine,

ano, je instalace Win deset poslepu možná se zachováním souborů a aplikací.

Stačí si stáhnout soubor Media creation tool s označením 1909 ze stránek
Microsoftu.

Jedná se o podzimní aktualizaci.

Když budeš instalovat, potvrď možnost Zachovat všechna nastavení,
soubory a aplikace.

Během instalace zapni Předčítání, bude mluvit anglicky.

Po dokončení instalace se Předčítání samo vypne.

Jarek