[Fanda] Je možná instalace Windows 10 poslepu?

Čtvrtek Leden 16 12:08:00 CET 2020

Zdravím,
bohužel, v úplném počátku instalace to občas opravdu čte vše anglickým hlasem, ale snad s aktualizací 1909 je už vše ok, nedávno jsem instaloval jeden notebook právě přes bootovací flashdisk, vytvořený přes Media creation tool a tuším, že to mluvilo česky od začátku. S pozdravem
Jirka.

Odesláno z iPhonu