[Fanda] Je možná instalace Windows 10 poslepu?

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Čtvrtek Leden 16 11:36:13 CET 2020

Podľa mojich skúseností, ak sa používa nejaký ten assistant,  tak to
možné je, nakoľko sa to vlastne robí samo. Ak ale nastane problém, tak
sa bez oka nezaobídeme.

Ja som opakovane stláčal Ctrl+Win+Enter, aby som čo najskôr spustil
Narratora. Ale nebolo mi to nič platné, lebo tí debili to nejak zmršili
a české hlášky mi boli čítané anglickým hlasom. No aspoň som vedel, že
sa niečo deje.

Dňa 15. 1. 2020 o 15:28 Martin Beran napísal(a):