[Fanda] Je možná instalace Windows 10 poslepu?

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Středa Leden 15 23:00:00 CET 2020

Dobrý deň, asi sa to dá ale neviem ako sa potom bude správať práce tá
licencia. Inak ak môžem skromne povedať svoj názor, skôr či neskôr to aj
tak príde tak načo váhať. Neraz ssa mi potvrdilo, že ak človek aj pred
nejakým ubgradom uteká, aj tak ho časom dostihne. Ako sme sa kedysi
držali všetci Win xP a kde to už dnes je :d Š K

Dňa 15. 1. 2020 o 22:47 Martin Beran napísal(a):