[Fanda] Je možná instalace Windows 10 poslepu?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Středa Leden 15 22:47:36 CET 2020

Aha, já měl zato, že lze Windows 10 instalovat i bez bootování na
externí médium - mám to totiž někde v BIOS vypnuté.
Každopádně děkuji všem, ještě si to rozmyslím, ptal jsem se tu proto, že
mě jakožto starého zvědavce zkrátka zajímá, co že je ve Windows 10
nového - přečíst si o tom mohu leccos, ale není nad vyzkoušení (smích).
Martin.