[Fanda] Je možná instalace Windows 10 poslepu?

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Středa Leden 15 22:33:52 CET 2020

Dobrý deň, ano, môžete, dokonca by som to odporúčal. Stiahnite si zo
stránok Microsoftu programček Media creation tool 1909 a pomocou neho si
nechajte vyrobiť bootovateľné DVD alebo USB kľúč. Potom z neho
nabootujte a spustí sa inštalácia. Tu je problém trochu ten, že hoci
samotná inštalácia je už ozvučená, to bootovacie menu asi bude treba
prejsť s nejakým okom. Potom by sa Vám Windows 10 mal korektne
nainštalovať a aj licencovať, nakoľko máte Win 7 a prechod na Win 10 je
týmto spôsobom stále možný bezplatne.

    Š K

Dňa 15. 1. 2020 o 22:12 Martin Beran napísal(a):