[Fanda] Je možná instalace Windows 10 poslepu?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Středa Leden 15 22:12:35 CET 2020

Zdravím,
ještě se tak nezávazně zeptám:
pokud bych se rozhodl přechod na Windows 10 vyzkoušet, mohu provést i
čistou instalaci, když na Windows 10 nemám licenci?
Někde jsem totiž četl, že prostý upgrade se zachováním aplikací a dat
často není bez problémů.

Děkuje Martin.