[Fanda] Je možná instalace Windows 10 poslepu?

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Středa Leden 15 21:41:10 CET 2020

Dobrý deň, Martin, ja mám Windows 10 už asi 3 roky a tiež používam
primárne Internet explorer 11, pričom samozrejme mám antivírus a nelozím
na kadejaké potencionálne nebezpečné stránky, prípadne ak ide o nejaké
nákupy, kde sa má robiť aj platba, tak to urobím v Chrome. Takže nie ste
sám. Š K

Dňa 15. 1. 2020 o 21:35 Martin Beran napísal(a):