[Fanda] Je možná instalace Windows 10 poslepu?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Středa Leden 15 21:35:49 CET 2020

Zdravím,
ano, Google Chrome tu mám, demo nejnovějšího Jawsu Rovněž a nainstaloval
jsem si i NVDA, čistě proto, abych se s ním také obeznámil, takže se
všelijak přepínám:-).

Děkuje Martin.